7/9♥:)

Shu bree:)

Idag så cyklade jag med soffe till skolan, vi började med lite engelska o så vidare.
Efter skolan var jag på träffen med alla poolare:) det var shitakul.
Men efter det så gick jag, mickan o soffe hem till soffe för att fixa naglarna. Vi målade de i olika mönster o färger. Efter det gick vi in på datan o åt lite magnummini mmm....
Aaa sen cyklade jag hem o åt midda o gosa med mina kaniner o de andra djuren som ja har ehe...
Stumpan hade precis vart hos veterinären o tagit en spruta så hon var inte så gla, hon hade typ massvis av tandsten ossoXD.
Jaja här kommer några bilder//kram

Hahah soffe med den vanliga posen, sister:)

Amanda o alla när vi var på vallen haha vi hade shitakul;P

mickans, mina o soffes naglar:)blev shitasnygga;P...

Hahah den med hjärtat blev faktigst coooool;P....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0