<33hej:)

Ska snart gå och sova men nu skriver jag lite kort om dagen:)
Idag så hade vi bah vanlig skola. På träslöjden så fick jag ont i armen så halva lektioen gick jag runt o störde alla andra typ;P Efter det cykla jah o nican till träningen, det var en ganska jobbig träning men jah kämpade hårt:D
Sen cykla vi hem o letade efter nicans extrabur till eddie men vi hittade den ingenstans o jag sa att den kankse var hemma hos henne men hon bah neej jag har inte sätt den. Vi letade ganske länge men sen fick låna hon min. O när hon kom hem så låg den där HAHA!!Nican så jävla sköno du är asso!!:D<3
Jag titta på idol med familjen jah typ garva ihjäl mig när det var en kille som hoppade runt jätte konstigt på scen HAHA!!Nu tittar jag på kändisdjungeln:)
Och chattar med dessi:) KRAMAR//johanna.....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0