Test

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Vf Nican o sä snäll, vf jorden e så stor och vf jag inte kommer på en tredje
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: En data, YATZY, o pennor^^
Tre saker jag gör just nu:Bloggar, andas, lever?
Tre saker jag vill göra innan jag dör:Va med i TV? Uppfinna nåt?asso jah har faktigst ingen aning...
Tre saker jag kan: Spela basket, skratta o vara mej själv <3
Tre saker jag inte kan: Sluta älska Nican, spela hockey o typ dansa tango haha;D
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Replay, Breathe slow, down :) <3
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dunka;), jonglera? O typ hoppa fyra meter upp i luften!!XD
Tre favoriträtter: Tacos, Pastasallad(en speciell) sen typ kakor;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0