Simhallen;)

I förrgår var jag, melle o nican i simhallen:) Sen sov dom över hos mej:) Det var roligt <3 Vi tjuvringde lite till våra kompisar haha;) Har ni fått ett samtal från oss kanske??;P <3Sen tittade vi på filmer hela kvällen/natten;)<3 På morgonen så åt vi frukost ju o sen ringde vi elsa o fråga om hon okcso ville göra nåt. Vi var lite med kaninerna o sen åkte vi till simhallen igen haha:D <3 Det var två för en igår o i förrgår så jag gick in gratis varje gång:D Vi åkte lite i rushkanan på jättemånga olika sätt:) Det var jättekul!! <3 Sen kom det ett par killar som ba sa hoppas ni åker snabbt för vi kommer åka efter er. Så ingen av oss ville vara sist.. Det var typ sju killar som åkte efter oss hela tiden. De kallade oss prinsessor o sjöng om oss o ba guss kom så åker vi. En kille frågade melle om han skulle åka med henne. Sen sa badvakterna till de att de inte fick åka efter oss men de fick åka några gånger bara de inte åkte precis efter varandra. Men de gjorde det ändå. Alltså den som var sist av oss fick alltid alla efter sig. Det var iaf läskigt:P Vi stannade till typ klockan halv sju så vi var där jättelänge!!:D <3
När jag kom hem åt jag o sen kollade jag på uggly betty och desperete housewives ofc!!:) <3 Idag ska jag, Elsa, Nican o hennes syrra kolla på this is it!!:D <33 Det kommer bli jättekul.

Hejdå alla små bloggare!!// Johanna
M.J♥




Kommentarer
Postat av: elsa

michael jackson <33333333333333333333333333333

2009-10-28 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0