Igår:)

Heej alla små eller stora bloggare;) <3 Igår skulle man ju ställa om klockan till vintertid så man fick sova en timma extra. HALLELUJAH!!:) <3 Men på morgonen typ kl 10 åkte jag o mamma in till stan. Tåget kom inte fören klockan halv 11 så vi gick runt lite. När vi kom till stan så tittade vi lite i buttericks, det är en affär med peruker o dräkter o sånt:P <3 De hade hängt upp ett spöke på drottninggatan haha;) Den var jättesöt. Jag köpte en jacka o en tunika man har till tajts:) Jättefina <3 Vi åt på en taj resturang( vet inte har det stavas). Det var jättegott!!:) Vi åt nudlar. Jag åt nudlar med kyckling och mamma åt med räkor. När vi kom hem så rensade vi lite bland vantar, mösser o halsdukar. Sen hade jag basketträning. Det var bara sex stycken på träningen!!:O Per hade typ sagt till de andra att träningen var inställd men det var den ju inte. Mina vader hade somnat så jag var jätteseg på träningen-.- När jag kom hem dushade jag o sen åt jag stubbar:) Stubbar är en slags rulle med tomatsås ost o skinka i... Tittade på gossip girl o sen tittade jag på en film där typ alla dog o sen kollade jag på en film som hette alla mina ex:) Klockan var typ tolv sen så jag gick o sov då. Idag vet jag inte vad jag ska göra iaf-.-

Haha:DVisst är den söt?? <3
Ingen glöömer väll bort att gå in på nicans blogg?? www.nicans.blogg.se
Pussar o kramar// Johanna

P.S Nån som vill göra nåt idah??:) <3


Kommentarer
Postat av: julia

haha jag va på samma ställe som dig igår...

jag såg oxå den det där spöket...

2009-10-26 @ 14:32:42
URL: http://gullligaast.blogg.se/
Postat av: amanda

haha var också där!"!XD

2009-10-27 @ 14:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0