Dag med nican bvän^^ <3

Helluu alla:) <3 Idah har jag vart med nicole:) Hon sov över hos mej tills idag. Det var jättekul^^ <3 På morgonen gick vi till ICA o typ gjorde nån tävling där man skulle hitta en bokstav i varje butik. Hoppas vi vinner!! <3 På ICA hade jag på mej ett par knäppa glasögon o nican hade djävulshorn haha!! <3 Men sen blev det godisregn:D!! Det var en stor ICA kasse full med godis så hela golvet blev fullt av godis:P Nu har jag fickorna fulla:P <3O sen fikade vi lite o sen cykla vi hem. Corbin hade andvänt nicans cykel så vi tog den o cykla hem:P Haha!!:D När vi kom hem så var vi inne på datan ända tills jättelänge;) <3
Skulle vara hemma klockan 7 o äta. Nu sitter ja här o skriver om min chilldag;) <3
Min data har typ problem den typ klickar på saker man inte klickar på o stänger ner rutor-.-aja...<3
// jojjo

Kommentarer
Postat av: nican

det var verkligen jättekul idag med dig!!<33 ses någon dag!! kram

2009-10-24 @ 22:28:13
URL: http://nican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0