CHAMPIONS OF R.O.C.K♥

Champions of rock var ordet ja:) Igår var jag o kolla på det i stan <3 De spelade låtar från Queen:) <3
Hon som vann den där musikaltävlingen var med o sjöng, hon var jättebra!!;) Sen var det en kille som hette Peter Johansson som osso var med o sjöng(Han sjöng med i typ alla låtar)han var jättebra.
Den var typ i tre timmar så vi kom hem kanske halv 11, inte så sent iaf. Men jag var ändå jättetrött...
Jag köpte en tröja den var fin:) <3
Idah i skolan hade vi SO, engelska o kommer inte ihåg mer. På rasten så tog Simon min mobil asso blev så arg på han;P Men sen tog jah hans mobil o ba sprang iväg genom korridoren, jah ba garva asso kunde inte springa hah;D <33
Jag älskar dej Simon Johansson ,jaa tänker på dej helatiden, vad vore ett liv utan dej??♥


Jag idag i skolan med min nya tröja från conseren:) <3
//Johanna


Kommentarer
Postat av: nican<33

snygg tröja!!

2009-10-14 @ 21:13:02
URL: http://nicans.blogg.se/
Postat av: jojjo^^

tackar:) <33

2009-10-15 @ 17:14:21
URL: http://jojjiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0