IDOL:D

Hejhej:) Har kollat på idol <3 Venne vem som var best men jag tycker Erik e grym;) Men han ser konstig ut när han sjunger haha <3 Sen kolla jag på CIRKUS MÖLLER o nu nyheter-.- Såg att några idioter i Kina har slaktat delfiner i hemlighet!!>( De fick inte gå in o filma där men nu vet man att de slaktar delfiner. Faan asso vad sur man blir!!Jävla idioter!!>( Jag har lust att mörda alla de där människorna!! De äter ju till o med hundar i Kina fan!! Hoppas Eddie åker ut ur IDOL x) <3 Men imorn är et match:D Jag längtar x) <33 Man är jättenervös innan matchen o sen när man kommer in på planen o det är tyst vill man bara garva x)Men när man kommit in i spelet är det krig!!Haha, grr x) <3 Pözzar på er alla!! Nu lyssnar jag på glee dont stop beleiving igen:D Hehe;)

Bjuder man på;) <3

Kommentarer
Postat av: M

älskarejj också sis <3

2009-11-13 @ 23:03:52
URL: http://fruttigott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0