Idah x)

Idah så orkade jag verkligen inte gå upp ur sängen"/ jag fick släpa mej upp x) Tog på min lila tröja o jeans o fixa håret :) <3  I skolan hade vi först booring matte, sen musik. Vi fick vara i källaren igen^^roligt :) <3
Sen hade vi istället för gympa a non smoking"/O vi som skulle ha haft basket!!>( Typiskt. Fast vi ska ha basket nästa vecka x) Men hon pratade om hur man skulle inte börja röka o sånt. Det var jätteroligt x) Hon ställe frågor om när man skulle blunda o så skulle hon ställa frågor o så skulle man hålla upp händerna om man svarade ja :) <3 Sista frågon hon ställde var: Var det nån som tjuvtittade under frågorna? Nästan alla räckte upp handen x) HAHA. Sen så gick jag till andra hallen o lämnade tillbaks Lisas böcker som jag hade hittat :) Hon blev glad x) <33 Jag pratade med Ida soetnoohs x) <3 O så väntade jag på Crissan i typ 50 minuter"/ Jag följde efter Daniel o Sale. De måste tyckt jag var jobbig. Jag satt o prata med Daniel typ helatiden. Han bah om du sätter dej där borta så kan vi låtsas som att vi inte känner varandra. Jag bah ok, men det kommer inte funka x) Haha sen kom chrissan o hon sa hej till Daniel o gick förbi mej x) Hehe, det såg roligt ut så jag garva ofc x) <33 Jag vann en tävling förut på ICA så jag gick o hämta den. Det var ett litet akvarium:) <3 Så jaa jag ska få fiskar :) <3 På bromma finns det jättesöta saltvatten fiskar ;D JAG VILL HA! x) men vet inte om jag får det precis hehe....
Men jag o chrissan var inne på datan o tittade på film :) Sen gick hon hem o nu sitter jag o tittar på IDOL o chattar med kusin o Ida <3 Herrå alla// Johanna <333

Saknar min miss sweeti x) <3 hihi^^

Söt^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

kiss och bajs på dig

2009-11-06 @ 21:48:42
Postat av: Erika

Fett omoget att säga så! :O Johanna Är bäst! :)<3

2009-11-07 @ 10:28:25
Postat av: Soffe

veme chrissan??

2009-11-07 @ 15:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0