Idag jaue=)

Ne men tjenare alla söta små bloggare=)<33
Idag har vi haft vanlig skoldag efter skolan gick jag hem o var med Roffe o Wilma=) <3
De är så söta fast Wilmaär lite blyg;P mihi
Men sen gick jag in på datan o sen hade jag träing klockan fem, fick äntligen träffa alla igen:) Det är alltid lika roligt att vara på träningarna med alla:) <33
När jag kom hem åt jag o sen dusha jag o sen fixade jag hamster buren:D Nicole ska få tillbaka Eddie snart tror jah;D <333 Eddie o Nellie är så söta alla mina djur är så söta:) Älskar er hahahahahhahahahha!<3
Men nu tittar jag på biggest loser o snart börjar uggly betty:D O sen desperete housewiwes:D <3333
Men puss på alla sötnosar!// Johanna the best

Eddie=) <33

Nellie(snöboll haha)=) <3

Roffe=) <33

Wilma=D <3

Stumpan älskling!<333
Kan ju inte ta kort på fiskarna haha(lit svårt jue)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0