Bästa Stainas match

Hejhej alla <3 Har inte skrivit på ett tag, har bah inte orkat lisom-.- Men nu har jag blogglust:D <33
Igår spelade vi match <3 Vi förlorade med 4 poäng men de som satt i seketeriatet var dåliga för på protokollet stod det en inte samma som på tavlan;S Men, men.. Men jag tycker vi spelade jättebra iaf:D Ida gjorde faktigst 18 poäng;) <33 Jag gjorde bara ett mål men jag passade Idis många gånger så hon gjorde mål;) Tahah <3
Idag på morgoen chattade jag med Erika bejb:) <3 Hon skulle osso kolla på Stainas match:D <3
Vi satt o kollade på hennes match med Elin o Ida osso. 
De vann med 49 - 62 :D De var jättebra:)
Synd bara att Alma gjorde illa knäet <3
Elsa o Nican skulle gå på kickboxning så de kan jag inte vara med:( <33 Saknar mina älsklingar!!<33
Men kl 5 blir det träning:) <3 Hoppas Stina kommer på träningen idah:D <33
// Johanna the  basketälskaren <3

Erika gumman:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0