Tisdag:D

Hej allihopa!!!!!

Vi hade sovmorgon och sen tog jag Soffe o Elsa sällskap till skolan. Vi spelar kort o ritar o sånt eftersom att allt som vi ska göra i skolan typ är slut...XDSen tittade alla femmer på en film som Ulrika valt ut o eftersom hennes son Tage är typ tre år så fick vi titta på en film som hette egyptiernas konung:(...Alla sov haha!!!

Vi hade femmornas lunch idag!!!!!!Haha fröknarna var våra servitriser.Det var vita dukar o servetter o så var borden på radXD.Vi [t pastasallad med kyckling o fetaost.Sen fick vi glass till efterratt.......mm..

Jag o Nickan gick hem till Nickan o h'mtade hennes sportkl'der o sen gick vi hem till mig o gick in p[ msn o [kte till tr'ningenXD.Vi tranade pa difens,anfall o korde bumpen, jag vann so jag slapp springa idiotenXD

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0