Tjuuie

Tjuuie alla. Hela inlägget jag skrivit försvann-.- Bajskorv asso!
Men idag så vaknade jag tjugo över elva, jag brukar inte vakna så sent ändå:P
Jag fixa mej o sånt sen åkte jag o Nicole till jakan =) Jag såg ett fint halsband som jag skulle köpa men jag hann inte-.- Vi åt på burger king o det var fett roligt haha, vi garvade typ ihjäl x) Har alltid lika roligt med min tvilling :*n<3 Men se ngick vi till Nicole o spelade ett knäppt spel på TVn , haha vi blev helt plötsligt jatta flummiga o skrek o hennes morfar ba stäng dörren!! O vi ba haha den e stängd xD Haha asso vi typ dog av garv SERIÖST.
Langa hem vid halv tio o kolla på medium med mammi.
Nu kollar jag på nån vampyrfilm, den e fett läskig:S Heheh, OMG nu hände nåt oj han ramla i vitlöksoppan:P

Kisses, kommentera o skriv att ni vill ha bilder på det här inlägget för annars kanske jag inte sätter in dom:'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0