Snö

Hej alla gullungar.
Idag hade vi halvdag i skolan,det var bra för jag känner mej inte så bra heller. Snorig o hostig o sånt-.-
Men idag kunde tydligen inte mina föräldrar sjussa mej till träningen så jag vet inte hur det blir med den heller.
När jag hem så rensade jag kaninernas. Det blev bra, äntligen så är det gjort..
Men nu ska jag bäretta lite om dagarna som varit.

Tisda: I tisdags efter skolan så gick jag o Angelica hem till mej. Vi typ pratade o var inne på datan sen så åkte vi pulka med Nicole på tippen, tahah (: Det var skojsigt. Det var typ bara en meter bana man kunde åka på så det var lite läskigt. När jag o Nicole åkte tillsammans så åkte min mössa ner för ögonen så jag såg ingenting o mitt huvee var ivägen för Nicole så vi bara chansa att vi åkte rätt, mihie. Angelica ramlade typ helatiden det var ossso roligt.
Sen åkte Angelica hem o jag o Nican åt o sen följde hon med på min träning. När jag kom hem kolla jag på uggly betty ofc ;)

Onsdag: Igår så gick jag hem o satt vid datan sen så langa jag över till Nicole. Vi typ spelade in videos o bakade en kladdis, me love kladd kaka;D Haha jag spelade in helatiden när vi bakade och nicole visste inte det haha det var fett roligt att kolla på. Gick hem typ halv tio o när jag kom hem kolla jag på en bra film med Hilary Duff. Sen sov jag? Haha

Dagens låtar:




Disturbia är jätteskön att lyssna på i hörlurar när man går hem:


Kisses / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0