Nicole syster

Nicole älskling denna text är bara till dej ♥

Nicole, jag behövde inte leta länge, du bara stod framför mej. Jag förstod inte att du skulle förvandla mitt liv så här. En vän är den som kommer in när alla andra gått ut. Du är min för evigt syster <3
Du är en speciell person, du har hittat mitt hjärta och min själ. Du är den bästa den jag drömmer om på natten. Vi har delat allt tillsammans både gråten o skratten. Du hjälpte mej att tro på mej själv och inse att du är bäst i världen och det måste du förstå! Du har gjort så mycket åt mej. Det är det jag vill att du ska förstå <3
Jag vill se dej i ögonen och låta ett leende bäretta att jag älskar dej.

Kommentarer
Postat av: nicole

älskaling!!!<33

2009-12-17 @ 17:25:49
URL: http://nicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0