Jakan med Nicole

Heej, idag så vaknade jag klockan 9 men ja gick upp kl halv elva. Jag satt vid datan o chatta lite o sånt x) Asso jag tog bort jojnlife o så ska jag fortsätta på den här bloggen, jag får ha ett dåligt namn:)
Nu sitter jag med Nicole vi har vart i jakan:) Jag köpte julklappar åt Julia o Elin:) Mihi
Men vi prövade olika klänningar osso:) Hehe kommer bilder sen:) Nicole köpte en present till sin syster o så köpte hon godis o dricka:) Mohaha Sen gick vi till hennes skola o till parken:) Parken är ett ställe där man kan vara, som ett fritidshus:) Där träffade vi hennes kompis Noor^^ Vi sprang runt o sånt å så träffade vi Amanda o Erika:) Hihi, sötisar.
Här kommer bilder!<3

Vill ha vill ha vill ha!!!!!!! x)





Sötnosar*


Vi driver!







Haha, vi är ostron!:D

Fråga inte-.-' Haha, jo fråga!:D

Kisses // Johanna o näsborren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0