Jag idag :)

Heej :) Idag har det inte hänt mycket. Jag gick upp typ halv tolv o sen åkte jag o pappa till stan för att han skulle typ köpa pingisskor i nån affär. O vi åt på pizzeria:) Sen åkte vi hem o då var jag med kaninerna sen ringde jag nican men hon kunde inte göra nåt för hon har utegångsförbud-.-' Så nu sitter jag här..

Jag idag =)



Bilderna från igår!!!


Det var allt.

OBS. Ni har blivit dåliga på att kommentera om inte ni kommenterar tar jag kanske bort bloggen buhuhu ='( <3




Kommentarer
Postat av: Ebby

Näeejj, du får inte ta bort bloggen, gummsshh :*

2009-12-30 @ 00:46:21
URL: http://junibarneet.blogg.se/
Postat av: julia

ta inte bort:(

2009-12-30 @ 12:06:53
URL: http://alltidjuliaaa.blogg.se/
Postat av: jaa du ;)

johanna, för det första.. du e inte cool för att du har en mjukisdress. det betyder att du vill smälta in. va som alla andra små fjortisar. om du tänker för en gångs skull så vet du nog vem jag e. för det andra, använd inte brunkräm. man ser det ;o



kram på dej, <'3

2009-12-30 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0