Elsa saknad

Kommer du ihåg alla stunder vi haft tillsammans? När du sprang runt i din lägenhet o filmade?:) När vi köpte ballerina kakor som vi åt upp vägen hem till dej o när du åt upp till hela chips paketet?:) Kommer aldrig glömma hur rolig du var gumman <3 Kan det inte bli vi två igen? Jag vet hur roligt du har med dina nya vänner men kommer du ihåg gur vi skrattade ihop när vi var små? Vi var typ bästissar i hela tvåan jue:') Vi gungade på samma gunga när du bröt armen? Vi har upplevt många stunder och hemligheter tillsammans. Älskar dej alltid <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! kan man inte bara va mer kärleksfullare!! jag kommer aldrig glömma allt det som har hänt mellan oss! du finns alltid i mitt hjärta! varje gång jag e med nicole tänker jag på dig o saknar dig!jag vill va med dig redan nu saknar dig som in i norden!! vi får höras nån gång när vi kan va tsm! love u 4ever! //elsa<3

2009-12-07 @ 17:42:34
Postat av: Johanna

Saknar dej mest gummsis!!!! Vi två tillsammans lika med kärlek jue!<3 Måste träffas nån gång asso<3 Du finns i mina tankar 24 7<3333Pusssss

2009-12-07 @ 21:43:33
Postat av: elsa

saknar dig meed!! du finns osso i mina tankar! i helgen kan vi väl göra nåt?!pusssssss!<3333333

2009-12-08 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0