Skolan o mer:)

Hej allihopa!!

Idag så började skolan väldigt bra:).  Fast maten var ingen höjdare...
Efter skolan så var jag lite med dabitches det var roligtxD. Sen gick jag, julia o elin hem till mig o bakade en liten smet:).

puss puss//julia, elin o jag:)

Vill också hälsa till min roliga farmor:)

Dabitches det här kallar jag kärlek:)saknar er redan.

Jag o min lilla sötnos t
ll vän<33soffe in my heart.

Julia uppspelt över vispandet lilla söta julia<33

Elin dricker sin smet:)kram på dig<3

Roffe o Doris  under studdsmattan:) Båda är lika söta o fluffigaxD.

grattis på dig Johanna E som fyller år idag hurra hurra hurra!!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Adolf hitler

jaa du. de va tider med sofia janson va?

2010-01-03 @ 13:52:24
URL: http://hitler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0