Shopping:)

Hej alla bloggare!!XD
 Idag vaknade jag typ 9 o satte mig vid datan.
 Som tur var Erika inne på msn<3
Vi snackade lite o sen så logga Soffe in o vi bestemde att vi skulle cykla till jakan:)
Jag tog några fina bilder med webkamen sätter in bilder senare.
 Sen cykla jag till Soffe o gosa med hennes katt..
När vi väl var i jakan så storshoppa iallafalll jag två tröjer, boddy butter diadem o nagellack:)
Soffe köpte ett diadem o en hmmummXD.
Sen åt vi på tastys mm det var jätte gott...
När vi åkte hem så ringde vi till Elsa o nican så vi åkte till dom(;..puss puss på er<3


Jag älskar kommentarerXD

Hej svej//johanna

Köpte faktigst den tröjan den e skitacool..

Sofia bästellde en macka utan ost men hon fick ost på så vi var tvugna att gå ner och fråga de ta bort osten,thhiii det var ganska piniiitt..XD
<33
Det här är nagellacket jag köpte o där uppe är en av tröjerna jag köpte<33

kram//bloggarenXD








Kommentarer
Postat av: Anonym

och du som sa att det där temat var fult!!!!!!!!

2009-08-18 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0