Min dag:)

Hej i stugan:)!!!!

Imorse så lyssnade vi på musik på datan o sen åt vi en smarrig frukost.
Sen så gick vi till fåren igen för de e så söta. Det var skitkul:).
Sen så cyklade vi till ica o köpte godis. Efter det så satt vi i skolgårn o bärettade spökhistorier.
Efter det hade jag o nican träning, vi cyklade till träningen o påvägen dit så såg vi små bammbisar:).
Träningen var shitajobbig!!!
När vi cyklade hem så stannade vi hos fåren igenXD. Vi gav de massvis med löv o sånt:). Sen dushade jag, det var skönt:). Sen fixade jag in böckerna i papper. Efter det så rengjorde jag Doris bur, det blev bra.
När klockan var typ nie så cyklade jag till skolgårn för att möta nican, hon skulle få tillbaks Eddie eftersom att när nican sov över så följde Eddie med:).....

Ja o nu sitter jag här vid datan o messar lite med Soffe som jag saknat:).
Ska typ ta o hämta lite oboy o nån macka..

Gullo<3

systrar<3333333

många pussar o kramar//jojjiluttan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0