Hola!!!XD

Hola allihopa!!

Idag så var det väll ännu en vanlig dag i skolan:). Bara det att vi slutade kvart i fyra idag buhu..
Efter skolan så gick vi till träffen o åt toast för vi var jävligt hungriga!!
Varenda gång jag skulle köpa nåt så sa de att jag var lik nån..De tyckte jag var shitlik min syrra:S.

Efter skolan så cyklade jag o nican till träningen:). Det var en väldigt bra träning satte vartenda skott woho!!
Efter träningen så skulle våran coach Stina ha matchså typ alla stanade kvar o titta. De spelade mot döva. Typ alla på läktaren var också döva o det såg jätteknäppt ut när alla höll på med händerna samtidigt. Jag o nican hoppade på en mjukmatta o gjorde konstiga hopp hahah vi garva ihjäl oss!!!XD.
När vi cyklade hem så såg vi alla små får ligga i hagen o sova:).

Men här kommer massvis av härliga bilder:)..njut...


gullunge<333

dagens outfit:)

kram kram//jojjolinoXD

Kommentarer
Postat av: nican

haha! det var så kul!

2009-08-28 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0