En dag med Julia:)

Tjosan!!

Idag så var jag med julia. Vi åt o det var så soligt på hennes balkis att vi var tvungna att sätta på oss solglasögon:).
Vi åt lite mat där, julia spillde jämt jag undrar om hon verkligen gått ut dagis??;)...
Sen så lyssnade vi på lite musikanter det var lady gaga o bacon o jordin  plast...
Sen satte vi oss vid datan o titta på lita bloggar som ni ser där nere har jag sattit in lita länkar tittatill höger om bloggen.XD
Sen skrev vi ett roligt brev till tidningen julia det var så knäppt att vi garvade thiii!!!!
Här kommer några bilder av dagenXD

//johanna o julia<33
Mitt öga<33
Thii vad roliga vi varXD

Hahah vi garvade typ åt varje bildXD!!!

// J & J XD<33

Kommentarer
Postat av: nican

haha! vad rolig du såg ut på första bilden!

2009-08-19 @ 17:50:04
Postat av: Tilda<3

Haha! Ni ser ut att haft kul!!!=)

2009-08-19 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0