En dag i mitt knäppa liv;)

Helloo..

Idag började jag dagen med att spela spel på mobilen ehe.. Sen åt jag lite fil o sen ringde nican vi bästemde att vi skulle mötas vid skolgårn med eddie o nelliexD. Vi gjorde inte så mycket had efaktigst lite tråk... Men sen gick vi hem till mig o gosade med min nya hamster men nican var tvungen att gå hem o äta o hon lämnade kvar eddie. Jag o pappa gick till skolan för att spela lite basket jag vann över han tre gånger i rad i 21an!!!!hahah!! Jag pappa o mamma åkte till ikea o tittade litegranna vi köpte inte så mycket men vi kom på ideer om hur mitt rum skulle se ut thiihi säger inget merxD. Vi åkte med till elgiganten o miomöbler o så tittade vi i en ny djuraffär fast djuren skulle inte komma förrän om två veckor men vi köpte torrfoder åt hamstrarna o för roffe för bara 19 kr styck:) Jag o pappa åkte till ica för att handla mat.. Sen så satte jag mig här o skrev på bloggen:). Ska bli kul med skolan imorn längtar faktigst:)..

Snart så ska jag äta mat blir typ kyckling:P

puss puss//johanna björklöf♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!!

Gud så härlig blogg du har:) Den är verkligen inte som alla andras lixom!

Jag bloggar på metrobloggen.se.

Har faktiskt en fotoblogg och skulle verkligen vilja att folk verkligen kollade på mina inlägg!

Och såg på mina foton!

Sen är det ju såklart alltid kul om man kommenterade inlägget:D

Hihi, det tycker väll du med? :)

Så du får JÄTTE gärna gå in på min fotoblogg och kika lite, och kom ihåg att jag gillar kommentarer:D

Kramar från mig till dig!

//Amanda

2009-08-23 @ 20:27:18
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-23 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0