Dabitches...daaaXD..

Hej allihopa!! Har vart i skolan idag den e skitstor!!! Hittar typ ingenstansXD. Skolan är faktigst inte så dum den är riktigt bra. Vi fick bästa chemat, får sluta kl 1.05 på fredagar woho!!

Nu ska jag bäretta om min dag.. Det började ,med att alla samlades vid läktaren på fotbollsplan det var både åttor o så vi. Sen gick vi runt på olika stationer vissa var roliga men vissa var blääääXD... Vill inte säga vilken plats vi kom på hehh...
Maten var väll ganska bra idag antar jag:). Efter det så satt jag o några typ 8 till tjejer vid ett litet bord bredvid klassrummet o garva oss till döds sä jävla sköna vi eXD. Startade en liten klubb dabitches...daaaXD.HAHA love u all!!!!!
Längtar till skolan på måndag!!

///jojjiluttan alltså johanna

HAHA!!!
Ni måste lyssna på den här låten den e så j***a bra!!!JORDIN SPARKS


Kommentarer
Postat av: Eliiiin

;)Va najs det var:) s**t KUL! Cool blogg! Den e jätte bra:)))

2009-08-21 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0