Midsommarafton idag

Hej bloggen!
Imorn ska jag tvinga pappa att åka med mej till kista för jag vill ha en bikini linnen o kanske en baseball tröja från gina eller nån kofta :p
Mohahahaha.Idag har jag typ solat, solat o solat. Sen åkte jag o Nicole till Görväln.
Sen åt jag revbenspjäll eller vafan det heter.
Pappa köpte massa godis så jag kommer bli tjock men nu ska jag inte äta godis försen nästa fredag!
Typ..
Men iaf sen kollade jag på sex and the city som jag gör varje dag ;)
Har typ redan sett alla avsnitt men iaf.
Asso palla fira midsommarafton.
Haha Stumpan hoppade nyss in i min garderob o la sej i min troslåda :p
Visste ni att hon blir elva år i Oktober?
Men iaf.
Eller kanske att jag går till bruket men det kommer ändå ba bli tråk typ.
Springa upp för backan typ trettio gånger?
Kiss n Hug

London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0