Imorn husbybadet

Hejhej bloggen!
Igår så badade jag o Nicole vid görväln o sen blev vi dampiga oi badade med kläder i min lilla pool.
Sen sov hon hos mej o vi kollade på en asläskig film från 15 år!
Sen skulle vi kolla på andra men jag pallade inte så vi gick o la oss.
Men vi kunde inte sova så vi var upee till typ tre typ o försökte sova men sen så somnade vi, o jag vaknade klockan halv sex o sen somna jag o vaknade klockan halv åtta men somnade jag igen o vi gick upp klockan halv tolv.
Vi tyo åt o pumpade upp en stor pool o medans den blev fylld åkte vi till Görväln o badade litegrann ;)
Sen cykla vi hem o badade typ i en timma o åt kakor o jordgubbar :)
Vi gick till Nicole i bikini o handduk för hon skulle pröva skor :p
Men aa nu har hon gått hem för hon ville ha typ fräscha kläder.
Imorn ska vi åka till husby badet :p Det var typ ett år sen jag var där.
Vi ska åka ganska tidigt så att vi kan typ göra nåt annat senare eftersom att dte typ kommer bli ganska bra väder imorn.
Hoppas ingen kana e avstängd?
Ikväll ska jag typ ba kolla på TV eller kolla på film eller nåt.
Byebye bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0