Idag måndag

Hejhej alla! Igår sov jag hos Nicole.
Vi typ gunga o garva me hennes syrra letade efter Eddie o datan.
Det var asvarmt i hennes rum så jag sov utan täcke.
Vi kollade på datan o det var stängt vid husby så vi åkte till Görväln en liten stund.
Vi åkte faktigst buss dit o tillbaka för bussen har börjat gå nu.
Sen när jag kom hem kollade jag på the break up o solade o rensade kaninernas bur o läste Frida i solen o klippte Roffes klor o rensade poolen o letade efter nagellack ätit paj druckit vatten lämnat prenumerason grej i brevlådan o kollat lite på datan efter kläder! :D
På onsdag ska jag åka till jakan med mamma o köpa en baseboll kofta, gissa vilken färg !? :D
Nu ska jag typ städa mitt rum lite.
Måste ta bilder jag kan ladda upp!
Puss byebye <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Söt blogg.

2010-06-28 @ 20:55:36
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0