Görväln hela dan och bajs!

Idag har jag vart på Görväln med Nicole Melle o Denise :)
Vi solade på bryggan o lyssna på musik o sjöng o kasta boll, roligt hade vi iaf.
Vi skulle åka till grönan imorn men jag fick inte för att mina föräldrar tyckte inte att jag skulle ha ansvar för Denise? Asso det e alltid aslite människor på grönan på midsommarafton så då fick jag åka dit men asso Nicole Melle o Denise ville inte ändra dag för dom hade redan gjort det innan :(
Mina föräldrar tror typ att jag går på dagis? Jag går i högstadiet o är snart tretton!
Tänker inte prata med dom längre... :p
Men aa snart e det träning.
Pallar verkligen inte springa så snabbt jag kan för att jag e fett trött o det känns som att jag fortfarande är i vattnet o gungar i vågor.
A juste det var fett stora vågor idag typ 1 meter! :p
Men byebye bloggläsare!

Pumpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0