Basketkväll;)


Igår spelade vi match mot ehum nåt lag.. Efter matchen kom det fram nå kille till mej ba:du rör inte min syrra igen okej?? Jag bah gick där ifrån-.- Sen sa jag till pappa o han ba vem var det? Sen kom killen fram till min pappa o ba: Hon trampade på min syster utan att säga förlåt. Min pappa ba men det är ju bara ett spel, du kan inte gå fram o hota små flickor så där! Han blev typ jättesur. Killen gick fram till pappa som att han typ skulle slå han men pappa asso typ alla tyckte han var dumihuve-.- <3 Alla i laget ba garva när jag försökte va som han;) <3 Älskar JBBK!! <3 Senare på dan typ kl 6 samlades alla i laget hos maggan(vår coach)^^^Det var shitakul:D <3 Vi satt i soffan o Stina e så skönig asso;) Haha peace mada fucker!!;D Det var jättegoo efterätt:) hehe alla frossa <3 Nästan alla sov över ba några åkte hem. På morgonen kl 8 satt 96orna o snacka så jag vakna-.-
Idah har jag vart med nican^^^Vi gick till ICA o köpte godis <3 Haha vi köpte för trettien kroner;P
Nu skrikier mamma att jag måste göra läxan-.-men här kommer några bilder från kvällen <3
Erika gmn^^ du sprider glädje över hela laget <3

Erika o jah^^

Hehe;) Stina <3

Jag o lilla Lara <3
Vissa bilder gick inte att ladda upp-.-aja...
pözzz 

Kommentarer
Postat av: Elin Engman

hejsan , vi måste göra nått nån dag saknar dig så j*vla mycket, jag har fortfarande filmen hos mig då kan du få den



älskar dig <3

2009-10-19 @ 20:39:55
URL: http://nenness.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åh spelar du basket? :)

2009-10-19 @ 21:06:40
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: nichi

brukar titta på basket matcher, tycker att det är ett coolt spel och spelare är oftast sjukt snygga!

2009-10-19 @ 21:41:25
URL: http://picturethis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0